Avatar billede desparato Nybegynder
23. januar 2009 - 23:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows Live virker ikke

Hey eksperter.
Jeg har lige installeret Windows Live på min computer, men kan ikke logge på, derfor har jeg prøvet at geninstallere det...uden held.
Der er ikke nogen "uninstall.exe"-fil, og kan ikke fjerne det  "Programmer og Funktioner" under kontrolpanel, er der nogen der ved hvordan jeg kan fikse det? Eller ved hvordan man evt. afinstallere det det?
PS. Den melder om fejlkode 8007007e når jeg forsøger at logge på.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. januar 2009 - 00:08 #1
Ved ikke lige om du kan bruge noget her, det er om fejlmeldingen: http://www.it-artikler.dk/2008/10/29/windows-update-fejl/
Avatar billede desparato Nybegynder
24. januar 2009 - 15:18 #2
Kan jeg ik rigtigt, det er jo mht Windows Update det der link , ik?
Problmet er jo med Windows Live, altså MSN.
Avatar billede desparato Nybegynder
13. oktober 2009 - 14:47 #3
.