Avatar billede kennethd Nybegynder
25. januar 2009 - 19:54 Der er 1 kommentar

Mangler lyd på min Medion MD6155AJ skærm

Hej derude..
Jeg formaterede min stationære her den anden dag (det er en Medion Titanium 8083), men der kommer nu ingen lyd ud af de indbyggede højtalere som er i min skærm (Medion MD6155AJ).

Har hentet nye drivere til både skærmen og skærmkortet, men intet synes at virke..

Har prøvet at sætte mit headset til computeren, for at tjekke om det var den der var noget i vejen med, men der kom godt nok lyd.. Så det må altså være noget med skærmen, med hvad?
Avatar billede john.doe Nybegynder
26. januar 2009 - 18:41 #1
du mangler helt klart driver til bundkort og lydkort.