Avatar billede Angelo Praktikant
27. januar 2009 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

en batfil der afinstallere bestemte programmer i windows XP

Jeg skal afinstallere programmer på en masse pc´er med XP, og derfor vil jeg gerne bruge en batfil der afinstallere bestemte programmer i windows XP.
Avatar billede enhydralutris Nybegynder
27. januar 2009 - 11:53 #1
ikke for at være lyseslukker eller noget, men det er da pænt svært at afinstallere programmer manuelt... men der ligger jo selvfølgelig en afinstallations fil (det er den man skal bruge)... de hedder bare ikke det samme for hvert program :-)

så.. medmindre der er nogle der kommer med nogle fifs, så kan jeg faktisk ikke hjælpe dig med dette. :/
Avatar billede Angelo Praktikant
27. januar 2009 - 12:05 #2
kan man ikke oprette en batfil, der kører uninstall på bestemte programmer?
Computernes installation en helt ens, så det burde være muligt.
Avatar billede Angelo Praktikant
28. januar 2009 - 10:46 #3
jeg lukker, da jeg ikke har fået noget svar.