Avatar billede superlaser Nybegynder
27. januar 2009 - 20:29 Der er 1 løsning

Førstegangs bruger af debian/installation

har gennem tid prøvet at få suse ind men opgivet det vil den simpelthent ikke, har så prøvet med ubuntu det vil den godt men kan ikke få wlan til at virke igennem det :S

vil så prøve med debian. men findes der en wlan driver dertil det vil fungere ? det skal køre på min msi wind u100 med realteks 87xx wlan

og kan i evt komme med link til den fil/iso jeg skal download for at få det ind `? syntes sitet er lidt forvirrende altså debian´s
Avatar billede lablo Nybegynder
27. januar 2009 - 22:00 #1
Jeg er selv ny til Linux verdenen :-)

jeg faldt over dette link, som måske kan hjælpe.
https://answers.launchpad.net/ubuntu/+source/linux/+question/50821

det lader til at det er flere med samme problem.