Avatar billede kc-makaveli Nybegynder
27. januar 2009 - 22:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

AOC Spectrum 7Vlr

Hvorfor kan jeg ik køre 85hertz når jeg er over 1024*768 ?

Jeg vil meget gerne have højrere opløsning
men så skifter til 60hertz, og så bliver tingene lidt uskarpe
og svært at læse.

Jeg har søgt efter drivere til skærmen men når jeg prøver at installere
så siger VISTA at den allerede selv har installeret den bedste driver.
Avatar billede kc-makaveli Nybegynder
28. januar 2009 - 13:00 #1
Ingen? Er det ik nok point i puljen?
Avatar billede john.doe Nybegynder
28. januar 2009 - 13:08 #2
læs manual til skærm, den kan IKKE klare flere hertz end 85 i 1024*768, og går du højere op i opløsning så skruer skærmen ned for hertz fordi den ikke kan klare den højere opløsning.