Avatar billede abdulrich Nybegynder
28. januar 2009 - 19:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pris på el

Hejsa

Jeg har lige været ved at kigge afregning for el i 2008 igennem. Jeg synes min el-pris er ok, men jeg betaler altså godt 750,- kr. årligt i abonnement og nålerafgifter udover, og jeg har inden idé om det er meget, lidt eller ok. Er der nogen der kan give et par reference?

Talene må gerne kunne referes til dette:
http://www.rsforsyning.dk/elnet/priser/01-2009-alm.htm
Avatar billede killer_bee Nybegynder
29. januar 2009 - 21:12 #1
her er dong priser, så kan du selv sammenligne, ellers find de andre el selskaber og sammenlign ..:
http://www.dongenergy.dk/privat/el/nettariffer/Pages/nettariffer.aspx
Avatar billede dyrbye Praktikant
29. januar 2009 - 21:18 #2
Avatar billede hijklm Juniormester
31. januar 2009 - 18:26 #3
Prøv switch.dk - de har ikke noget abonnement og er samtidig billige.
Avatar billede abdulrich Nybegynder
19. februar 2009 - 20:59 #4
Lukker. Jeg synes altså ikke hijklm's svar svarer det, som jeg spørger om.