29. januar 2009 - 15:37Der er
7 kommentarer og 1 løsning
Filtrering i Excel
Hej,
Jeg har 2 regneark i Excel. Ark 1 indeholder en liste med en masse e-mails samt et navn. Ark 2 indeholder kun e-mails. Ark 2 indeholder dog kun nogen af de e-mails, som ark 1 indeholder. Jeg ønsker at lave et 3. ark med navn og e-mail, for de e-mails der ligger i ark 2. Hvordan?
1. marker dine mails og navne incl. Overskrift i Ark1 2. skriv alle + Enter i navnefelt (hvid felt lige over kol A) 3. marker dine mails incl. Overskrift i Ark2 4. skriv nogen + Enter i navnefelt 5. marker celle A1 i Ark3 6. vælg Data/Filter/Avanceret filter 7. prik i "Kopier til andet sted" 8. i felt "Listeområde" skriver du alle 9. i felt "Kriterieområde" skriver du nogen 10. marker felt "Kopier til" og klik i celle A1 + Enter 11. klik ok
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.