Avatar billede ck23 Nybegynder
31. januar 2009 - 16:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Square brushes til photoshop

Hej

Jeg står og skal bruge en square brush til en opgsve i photoshop, og synes ikke lige at jeg kan finde nogle sider, hvor jeg kan loade nogle helt almindelige square brushes ned fra.

Nogen der kan hjælpe mig med et direkte link til en side, det kan hentes fra??
Avatar billede hcma Novice
31. januar 2009 - 18:42 #1
kan du ikke bare tegne en square og så save/load den som brush ?
http://scully7491.deviantart.com/art/How-to-Make-Photoshop-Brushes-9640727
(godt nok med en rose, men alligevel...)
Avatar billede ck23 Nybegynder
01. februar 2009 - 01:30 #2
Jo, men det var mere lige den anden løsning jeg ledte efter. Det er lidt nemmere og så er de også i flere forskellige størrelser, men ellers tak :-)
Avatar billede hcma Novice
01. februar 2009 - 13:34 #3
den du evt. selv laver kan da også skaleres som alle andre brushes ;o)
Avatar billede ck23 Nybegynder
01. februar 2009 - 14:19 #4
Jeps, men søger lige en let løsning, hvor de bare kan hentes ned :-)
Avatar billede hcma Novice
01. februar 2009 - 14:56 #5
hvordan skal din firkantede brush se ud ?
et udfyldt kvadrat, delvis udfyldt, rektangel, trapez eller...???
Avatar billede ck23 Nybegynder
01. februar 2009 - 23:08 #6
Det skal være sådan en lille firkant ligesom i en filmrulle http://www.sightseeing.dk/media/imagebank/bank/filmrulle-Nord.gif.gif
Avatar billede doodoo Novice
02. februar 2009 - 08:52 #7
Avatar billede ck23 Nybegynder
28. december 2009 - 12:13 #8
Doodoo tak for link, men det var lige noget, jeg gerne selv ville prøve at lave, men ellers rigtig fedt til en anden gang:-)