Avatar billede sanne Nybegynder
01. februar 2009 - 14:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Visual Web Developer - localhost

Hejsa

Nu vil jeg så småt begynde at kigge lidt på .NET efter at have kodet asp i mange år. Så jeg har hentet Visual Web Developer og installeret .NET framework 3.5 og dertl hørende hotfixes.

Så langt så godt...

Jeg har så oprettet et website og lavet en side hvor jeg blot skriver lidt tekst.
Efter diverse guides skulle man så blot kunne klikke f5 og få vist siden. Men lige meget hvad jeg gør så får jeg blot en "siden kan ikke vises" - hvad gør jeg forkert??
Avatar billede wedia Nybegynder
01. februar 2009 - 15:23 #1
hvilken side er aktiv når du trykker f5 er det en aspx side eller en aspx.cs eller ?
Avatar billede sanne Nybegynder
01. februar 2009 - 15:24 #2
det er en aspx side
Avatar billede wedia Nybegynder
01. februar 2009 - 15:38 #3
kan man se koden :)
Avatar billede sanne Nybegynder
01. februar 2009 - 16:27 #4
Øhh - der e rikke andet kode end dey VWD selv har genereret:

<%@ Page Language="VB" AutoEventWireup="false" CodeFile="Default.aspx.vb" Inherits="_Default" %>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head runat="server">
    <title></title>
</head>
<body>
    <form id="form1" runat="server">
    <div>

    </div>
    </form>
</body>
</html>
Avatar billede sanne Nybegynder
01. februar 2009 - 16:28 #5
Nå det var default siden jeg gav dig, men den anden er magen til:

<%@ Page Language="VB" AutoEventWireup="false" CodeFile="FirstWebPage.aspx.vb" Inherits="FirstWebPage" %>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head runat="server">
    <title></title>
</head>
<body>
    <form id="form1" runat="server">
    <div>

        Der er hul igennem</div>
    </form>
</body>
</html>
Avatar billede sanne Nybegynder
01. februar 2009 - 19:41 #6
ingen der har et bud?
Avatar billede wedia Nybegynder
11. februar 2009 - 12:28 #7
Lukker!!
Avatar billede sanne Nybegynder
13. februar 2009 - 09:57 #8
Hvad mener du med "Lukker!!"? - Jeg er stadig interesseret i at få løst mit problem.
Avatar billede sanne Nybegynder
26. oktober 2014 - 01:41 #9
Lukker