Avatar billede welcor Nybegynder
02. februar 2009 - 21:51 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Nye Eksperten - problemer med at svare

Hej folkens.

Så skete det endelig, at eksperten skiftede design.

Efter dette har jeg konsekvent ikke kunnet svare på spørgsmål i min almindelige browser, Maxthon. Maxthon er en wrapper til IE7, og jeg kan derfor forestille mig at noget tilsvarende sker for andre, som bruger IE7.

Tryk på "Se preview" og "Opret" fører ikke til nogen ændring. Det virker som om det bare er "java script:void(0);" som udføres.

Dette er postet fra Firefox, som jeg ikke ønsker at være tvunget til at bruge, da jeg ikke har adgang til den fra arbejde...

Er der andre, der har oplevet dette ?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
02. februar 2009 - 21:53 #1
Jeg sidder med Vista 32 bit / IE7. Prøver lige.
Avatar billede welcor Nybegynder
03. februar 2009 - 01:29 #2
Test
Avatar billede bitkid Nybegynder
02. februar 2009 - 22:49 #3
Jeg prøver lige fra min iPhone. Håber det virker.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
03. februar 2009 - 13:44 #4
Bump :-)
Avatar billede haverslev Novice
03. februar 2009 - 15:30 #5
Sidder pt. på en XP med IE6 og jeg kan IKKE se at mine indlæg - uanst om det er via "Se preview" eller "Opret"
Der er ingen indikering af at indlægget er sendt af sted osv. eneste måde er at gå ud af spørgsmålet og lave en opdatering og gå i spg. igen
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:10 #6
Tester lige med Maxthon...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:10 #7
Tester lige med Maxthon...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:10 #8
Tester lige med Maxthon...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:10 #9
Tester lige med Maxthon...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:10 #10
Tester lige med Maxthon...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:10 #11
Tester lige med Maxthon...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:10 #12
Tester lige med Maxthon...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:10 #13
Tester lige med Maxthon...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:10 #14
Tester lige med Maxthon...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:10 #15
Tester lige med Maxthon...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:10 #16
Tester lige med Maxthon...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:10 #17
Tester lige med Maxthon...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:11 #18
Maxthon virker heller ikke her.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:12 #19
Og jo... det gør den...
"6 til og med #16 er lavet i Maxthon.
Indlæg sendes, men i Maxthon kan man bare ikke se det...
Avatar billede welcor Nybegynder
04. februar 2009 - 22:08 #20
Test 2 (stadig maxthon)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2009 - 22:21 #21
Virker fint :)
Avatar billede welcor Nybegynder
05. februar 2009 - 09:48 #22
Nej, egentlig ikke. For at poste, skal jeg trykke "opret" og så refresh på browesren. Der er ingen feedback på at jeg har trykket på knapperne under indtastingsfeltet, ingen opdatering eller noget.

Men, jeg kan da i det mindste poste.

Obs. Selvom jeg har fulgt proceduren herover, kom der ikke nogen tilbakemelding på at jeg har postet (heller ikke efter ctrl-refresh). Beklager hvis dette bliver en dobbelt/trippel post.

Jeg skal lige huske: jeg har disabled alt af popup- og adblockers.
Avatar billede welcor Nybegynder
05. februar 2009 - 09:48 #23
Nej, egentlig ikke. For at poste, skal jeg trykke "opret" og så refresh på browesren. Der er ingen feedback på at jeg har trykket på knapperne under indtastingsfeltet, ingen opdatering eller noget.

Men, jeg kan da i det mindste poste.

Obs. Selvom jeg har fulgt proceduren herover, kom der ikke nogen tilbakemelding på at jeg har postet (heller ikke efter ctrl-refresh). Beklager hvis dette bliver en dobbelt/trippel post.

Jeg skal lige huske: jeg har disabled alt af popup- og adblockers.
Avatar billede welcor Nybegynder
05. februar 2009 - 09:48 #24
Nej, egentlig ikke. For at poste, skal jeg trykke "opret" og så refresh på browesren. Der er ingen feedback på at jeg har trykket på knapperne under indtastingsfeltet, ingen opdatering eller noget.

Men, jeg kan da i det mindste poste.

Obs. Selvom jeg har fulgt proceduren herover, kom der ikke nogen tilbakemelding på at jeg har postet (heller ikke efter ctrl-refresh). Beklager hvis dette bliver en dobbelt/trippel post.

Jeg skal lige huske: jeg har disabled alt af popup- og adblockers.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2009 - 19:54 #25
Avatar billede davidchristensen Praktikant
28. marts 2009 - 17:33 #26
Det virker ikke i IE6
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. marts 2009 - 20:20 #27
Nu hedder IE også ver. 8 nu så det kan man ikke forvente!!!
Avatar billede welcor Nybegynder
18. august 2010 - 19:27 #28
Jeg har skrottet maxthon. Ingen problemer i ie8 og firefox.