Avatar billede d-u-k Praktikant
08. februar 2009 - 18:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problemer med opdatering

hej jeg står med et stort problem. jeg genstartede min vista maskine så den kunne opdatere. opdatering 1-2 blev installeret, men opdatering 3.. den bliver ved med at installere og genstarte.
jeg har flere gange prøvet at starte i fejlsikret tilstand (alle 3), men den kan ikke gå uden om den opdatering. hvad gør jeg nu..
Avatar billede d-u-k Praktikant
08. februar 2009 - 20:07 #1
jeg fant selv en løsning
Avatar billede killerloopen Novice
13. februar 2009 - 09:23 #2
Lidt nysgerrig, hvad var løsningen, har nemlig samme problem!