Avatar billede ZTempo Nybegynder
09. februar 2009 - 16:29 Der er 1 kommentar

Endnu et sprøgsmål til RAM

Goddag

Jeg sidder så småt og overvejer at købe et nyt bundkort (eller motherboard), og er stødt på et problem. Ved en tilfældig model jeg så stod der "RAM-hastighed understøttet PC2-6400, PC2-5300"

Jeg ønsker at bruge mange af de ting der sidder i mit nuværende bundkort, men de ram jeg har nu er vist nok pc-4200, eller 533 Mhz.

Når de siger understøtter, er det så for at sætte max-grænsen, eller er det kun de typer der vil være kompatible?

Tak på forhånd...
Avatar billede sendell Nybegynder
09. februar 2009 - 16:38 #1
RAM er meget billige i dag. Du kan evt prøve at gå ind på EDBpriser.dk og kigge.
Så vidt jeg ved så kan den ikke køre med dine gamle RAM.