Avatar billede jonbdk Nybegynder
12. februar 2009 - 13:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nonag SMTP server som program

Hej
Jeg sidder ofte lige og skal forsøge at afsende mails fra forskellige servere i forbindelse med udvikling, og det er ikke altid jeg kender ISP/hvilken SMTP server jeg kan bruge eller understøtter authentificering, så jeg kan bruge en given.

Er der nogen der kender en god nonag(skal ikke installeres) SMTP server.

Jeg vil gerne, at det bare er en exe fil eller lign, som jeg kører, og så længe den kører, kan jeg bruge localhost som smtp uden de store opsætninger
Avatar billede justrace Novice
07. marts 2009 - 09:26 #1
Avatar billede jonbdk Nybegynder
22. juni 2009 - 10:56 #2
Beklager jeg ikke fik vendt tilbage før, men det var lige hvad jeg ledte efter :) Smider du et svar, så jeg kan lukke det af?

/Jon
Avatar billede justrace Novice
22. juni 2009 - 11:17 #3
Jo da, godt det virker. :)
Avatar billede justrace Novice
22. juni 2009 - 11:18 #4
Hov... :)