Avatar billede rhjn Nybegynder
12. februar 2009 - 19:35 Der er 11 kommentarer

Forbindelse til trådløs harddisk

Hej allesammen! Jeg har købt en ICY BOX HD Network Multimediaplayer og har forbundet den til mit netværk, men spørgsmålet er nu hvordan jeg kan forbinde min computer med hardisken via W-LAN. Hvordan tildeler man disken et netværksdrev? Og hvordan opsætter man FTP?

På forhånd tak!

..Rasmus
Avatar billede Abekatten Novice
12. februar 2009 - 23:28 #1
Jeg står i samme situation, så hvis nogen sidder med en trådløs netværksharddisk, så skær det venligst ud i pap hvordan man gør :D
Avatar billede zero_lock Nybegynder
13. februar 2009 - 04:07 #2
skal lige bruge et model nr på den...
Avatar billede Abekatten Novice
13. februar 2009 - 11:26 #3
Min er en 308, men kan intet finde om den online der kan hjælpe. Håber at du kan :)
Avatar billede zero_lock Nybegynder
13. februar 2009 - 16:19 #4
antager det er model IB-MP308HW-B

den lettet vej først(mapped).... usb stik i boxen i porten usb device og den anden enden i computeren.. et nyt drev i denne computer....

den svære vej(FTP) forbinde boxen til tv`et og tryk SETUP på remoten i menuen skal der være et punkt der heder FTP under der kan du sætte bruger navn og kode HUSK og tænd for server der også..
Avatar billede zero_lock Nybegynder
13. februar 2009 - 21:47 #5
det var et svar
Avatar billede Abekatten Novice
17. februar 2009 - 19:54 #6
Hvordan forbinder jeg så FTP'en til Vista? (Ja, slå mig jeg er dum)
Avatar billede zero_lock Nybegynder
22. februar 2009 - 02:13 #7
med et FTP program....

evt så læs lige om FTP evt her http://da.wikipedia.org/wiki/FTP
du viste jo sikkert også noget om sex inden du hade det første gang :)
Avatar billede zero_lock Nybegynder
03. marts 2009 - 00:58 #8
lukketid??
Avatar billede rhjn Nybegynder
03. marts 2009 - 11:02 #9
Men der er stadig ikke kommet et konkret svar der kan bruges :-(
Avatar billede zero_lock Nybegynder
19. marts 2009 - 11:28 #10
hvad mangler du svar på??
Avatar billede zero_lock Nybegynder
05. april 2009 - 22:22 #11
lukketid??