Avatar billede michlar Nybegynder
13. februar 2009 - 12:15 Der er 4 kommentarer

Bedste "value for money" barbar til max. 7.000 - 7.500kr.

Hej,
Er der nogen herinde, der har nogle bud på den bedste "value for money" barbar til max. 7.000 - 7.500kr. ???

Mvh.

Michael L.
Avatar billede njalus Nybegynder
13. februar 2009 - 12:20 #1
Hvis jeg var dig, ville jeg købe en Zepto...

Tjek deres hjemmeside, du kan selv konfigurer dem så de passer til dine behov.

Jeg har selv købt 4 bærbare computere hos dem over flere år, og været rigtig glad hver gang.

Så de kan anbefales
Avatar billede haverslev Novice
13. februar 2009 - 12:59 #2
Nu kommer det an på, hvad skal den bærebare bruges til?

Kontorarbejde med word, excel osv ?
Studie arbejde med f.eks 3D programmer ala autocad, C3/C4?
Spil i den grafiktunge klasse?
Avatar billede michlar Nybegynder
14. februar 2009 - 10:27 #3
Det skal være en allround computer(arbejde + fornøjelse)........så derfor må den gerne være så hurtigt som muligt, samt have dedikeret grafikkort. Derudover vil jeg helst have intelprocessor, da jeg har været meget uheldig med AMD processorer, de gange jeg er kommet til at investere i stationære computere med AMD-processorer, så jeg har lovet mig selv, at holde mig langt væk fra AMD processorer fremover!
Mvh.
Michael
Avatar billede haverslev Novice
14. februar 2009 - 14:57 #4
ASUS 15,4":
http://www.laptop4u.dk/varer.php?vare=90354

Zepto 15,4": (husk det er uden styresytem - skal tilvælges)
http://www.zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=1081

HP 15,4" (dog lidt over budget)
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=429465