Avatar billede aramis19 Nybegynder
15. februar 2009 - 12:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på Facebook pga. cookies?

Hej med jer...

Har fået et lidt irriterende problem når jeg skal logge på facebook.

For noget tid sidden, når jeg skulle logge ind kom den med det her:

Cookies påkrævet
Cookies er ikke aktiveret i din browser. Juster venligst dine sikkerhedsindstillinger før du fortsætter.

Før kunne jeg bare skrive min adgangskode igen og så kom jeg ind, nu kan jeg slet ikke? Nogen der har en ide eller selv har fundet ud af fejlen?

Har prøvet tilføje facebook.dk til sider hvor cookies er tilladt og har sænket sikkerheden og tilladt cookies for alle sider, men ingen ændring :(

Har søgt på google om facebook, men ikke rigtig noget som ligner min situation desværre...
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. februar 2009 - 12:12 #1
Jeg fik samme besked - det blev løst ved at gå ind i "Internet indstillinger" - Fanebladet "Sikkerhed" sætte niveauet ned fra "Mellem-høj" til "Mellem", trykke okay og genstarte browseren

Ved ikke om dette også løser dit problem?
Avatar billede haverslev Novice
15. februar 2009 - 12:24 #2
Avatar billede aramis19 Nybegynder
15. februar 2009 - 12:32 #3
Har prøvet at sætte niveauet til Mellem og sat flueben i den boks i Avanceret som der bliver henvist til i det andet indlæg, genstartet browseren. Stadig samme problem...

Jeg går ind på denne side: http://www.facebook.dk/
Så kommer denne side frem: https://login.facebook.com/login.php?login_attempt=1

Så skriver jeg min adgangskode igen, førhen kunne jeg logge ind på den måde, men kan ikke længere...
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2009 - 14:49 #4
på moin kones PC der bruger facebook, har problemet løst sig selv
Avatar billede aramis19 Nybegynder
15. februar 2009 - 15:34 #5
Okay, mystisk.. Det har stået på sidden i torsdag :S
Avatar billede aramis19 Nybegynder
17. februar 2009 - 22:43 #6
Sådan, efter lang tids undren og tænken, fandt jeg en løsning....

Så til alle jer, der har ligende problem, eller får den besked med cookies så prøv følgende, det virkede strak på min:

1: Luk alle Internet Explore vinduer ned.
2: Gå ind i Kontrolpanel og åben Internetindstillinger.
3: Vælg fanen "Avanceret"
4: Tryk på "Nulstil" under "Nulstil Internet Explore-indstillinger"

Vær opmærksom på at alle koder, email adresser som windows automastik har gemt for dig bliver slettet, så skriv dem ned inden du fortsætter, men alt det advare windows selv om når du trykker "Nulstil"
Avatar billede NinaC Nybegynder
20. december 2009 - 18:18 #7
Jeg har gjort som du "Aramis19" foreslog, men det hjælper mig ikke... Kan stadig ikke logge på facebook....