Avatar billede Rasmus Enghave Nybegynder
16. februar 2009 - 15:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

søgning i vista

Hejsa alle

Jeg syntes det er pænt træls at jeg skal bøvle sådan med min vista.
Når jeg suser rundt i mapperne, vil jeg gerne have mulighed for at kunne trykke "R" og så hopper markeringen til "R", men nu her med Vista, begynder den at søge efter "R"... hvilket er hammer træls..

Jeg har prøvet at søge efter deaktivering af søgefunktionen i vista, men uden held, så derfor sætter jeg 200 point af til den der kan komme med det konkrete svar.

Mvh
Rasmus
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2009 - 15:55 #1
http://news.softpedia.com/news/Vista-Search-Results-Censored-55641.shtml

http://www.howtogeek.com/tag/windows-vista/

kan du bruge noget af det.

den sidste side viser ret mage ting under vista også hvordan du tuner dit netværk
Avatar billede Rasmus Enghave Nybegynder
19. februar 2009 - 11:01 #2
Jamen, treatmenice - hvis du skriver et svar, kan du få point !!

Jeg fandt noget ud fra det du henviste til.

Rasmus
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 12:07 #3
ok men du må godt skrive hvis du gider hvad det var.

vi bliver klogere tror jeg nok
Avatar billede Rasmus Enghave Nybegynder
19. februar 2009 - 12:46 #4
Ovra ja... http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/enable-quick-search-in-folders-on-windows-vista/

Så er det faktisk ikke sværere.. sjovt google ikke lige var min ven der !!

Rasmus
Avatar billede Rasmus Enghave Nybegynder
19. februar 2009 - 12:47 #5
Skal selvfølgelig siges, at det var slået til på min computer, og jeg så bare skulle gøre det modsatte, altså fjerne fluebenet... så holdt den op med det der trælse søge pis, når man skal skynde sig rundt i alle ens mapper... he he

Rasmus
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 13:06 #6
ja sådan er det jo bare - vi komme alle ud for et eller andet der ikke lige er til at gennemskue.

hvad sker der ikke når vi får windows 7 på banen.

det kunne være dejligt hvis eksperten lavede en der omhandlede den windows version.

der er jo indtil mange der har den installeret og med mit vidende skulle den køre hammer godt - men det er jo ikke det vi skal vide men alle problemerne for de skal jo nok komme.

det kunne være dejligt at de SNART fik lavet den.
undskyld mit misbrug af din tråd.

god vind fremover