Avatar billede Torstved Novice
19. februar 2009 - 07:17 Der er 4 kommentarer

Er de bare dumme og kan vi gøre noget ved det?

Så skal hun skiftes ud igen, godt nok kun magnet skiven og hukommelsen men er de som race født til at skulle opgraderes og hvad er de født med; det er her mit postulat at din computer er intelligent om hvor ubetydeligt så dog intelligent. Det kunstig intelligens software, så som windows og stort set alt andet programel der er i besidelse af en counter eller ekspert viden er blot en lyn opdragelse og indlæring vi giver computeren...
Men hvad er de så, og er jeg helt galt på den? All is fine send more help.

T@M

Ps. 97,- point til bedste besvarelse er ikke sådan at kimse af...
Få mig til at le, få mig til at græde, få mig til at tro, til at frygte.
Få det til at sne!

Last editet: 12.15.00 27/2 '09 http://dad:t@main.more.matter
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 08:32 #1
det sner kan jeg se ud af vinduet nu.
Avatar billede Torstved Novice
19. februar 2009 - 08:47 #2
Nej, nej...du misforstår det er på vinduet det interassante sker,
og UniCom.dk?

T@M
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 09:11 #3
Når jeg ser denne meddelse "Browseren overskred tidsgrænsen" er jeg overbevist om at det er på tide at, installere et nyt OS og helst en OEM version fra en XBOX
Avatar billede Torstved Novice
19. februar 2009 - 11:34 #4
Mmmm I like my xBox.Original.Silver(); ~Disposing(o s, s.ea[0] e){} end if end dispose || end event*gg*

T@M