Avatar billede ejldk Nybegynder
21. februar 2009 - 17:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lyd via ExpressCard

Hej Eksperter!
Jeg har en Asus F5VL som har en mindre problem med minijack-stikket til lyd-output. Bærbaren har en ExpressCard slot, så kan man finde et lydkort som kan sidde deri?
Evt. med mere end én udgang, da jeg laver noget DJ-sjov, hvor jeg før har brugt et USB interface med 2 phono udgange.
Er det noget der findes?
På forhånd tak !
Avatar billede ejldk Nybegynder
22. februar 2009 - 12:23 #2
mange tak for linket!
den første ser fin ud, men umiddelbart kunne det være fedt med mere end én udgang. kan man ikke evt få computeren til at bruge hvor udgang i surround-kortene com en seperat udgang?
Håber at du forstår hvad jeg mener.
Avatar billede ejldk Nybegynder
22. februar 2009 - 12:31 #3
nu sidder jeg lige og får en ide ;)
hvis jeg fx købte det første lydkort, altså det uden surrond, så kan jo vel godt bruge udgangen i det, samtidig med at jeg bruger den som i forvejen sidder i computeren? ville det ikke kunne lade sig gøre ?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
22. februar 2009 - 12:43 #4
Jeg kender ikke det specifikke lydkort, så der bli'r jeg dig svar skyldig. Jeg har førhen i DOS (længe siden) dagene brugt 2 lydkort med succes, men om man kan bruge 2 er jeg ikke sikker på.
Avatar billede ejldk Nybegynder
22. februar 2009 - 12:47 #5
okay, men mon ikke det er muligt, hvis man tager sig lidt tid til det ?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
22. februar 2009 - 13:01 #6
Alt er jo muligt hvis man bruger den nødvendige tid, men om det er besværet værd kan kun du svare på. :) Fra et teknisk standpunkt er det absolut ikke umuligt.
Avatar billede ejldk Nybegynder
22. februar 2009 - 13:06 #7
okay.
mange tak for hjælpen, smid et svar, så får du point!
Avatar billede hottadpole Nybegynder
22. februar 2009 - 15:50 #8
Et svar.