Avatar billede dkshero Nybegynder
26. februar 2009 - 18:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

software til at "optage" hvad bliver lavet på min computer..

Hej der er 200point til den der har en løsning.
Jeg skal bruge et program der optager hvad der sker på min computer, altså gemmer oplysninger om hvad der bliver tastet osv.
Det er vel en slags spy software men da det er til min egen pc er det lovligt :).. har haft det før men kan desværre ikke huske navne på softwaren eller bare hvad det i det hele taget hedder.
200 point til den er bringer mig til en løsning
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. februar 2009 - 18:27 #1
der er lit forskellige muligheder. her er lidt links

Camtasia http://www.softwarecasa.com/camtasia-studio.html
Snagit http://www.techsmith.com/screen-capture.asp

Og så er der høker løsningen

Hvis du installerer en virtuel maskine, og det kan du gøre gratis med VMWare server, så kan du på denne virtuelle maskine lave screen capture da det er indbygget i vmware
Avatar billede dkshero Nybegynder
26. februar 2009 - 18:40 #2
Jeg tror måske vi har misforstået hinanden lidt, mente at det skulle komme ud i tekst. altså så man også kunne se hvad der blev tastet på tastaturet osv. så det er i en form for log
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. februar 2009 - 18:44 #3
Ok det hedder en key logger og de findes både som software og som hardware. Jeg finder lige nogle links til dig
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. februar 2009 - 18:45 #4