Avatar billede diver1 Praktikant
26. februar 2009 - 19:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

port forwarding??

Hej jeg har problemer med at min pc blockere port. Har blivet forslået at brug port forwarding. Mit spørgsmål er hvis jeg intaller port forwording på min pc, vil det har betydning for de 2 andre pc som jeg har i hjemmet?

Mvh Erla.
Avatar billede Australia Nybegynder
26. februar 2009 - 19:16 #1
Hej Erla

Det får ingen betydning for de to andre pc'er i dit hjem, da alting sker i routeren. Du kan med fordel læse om din udfordring på nedenstående hjemmeside. Endvidere kan du her også højst sandsynligt finde den router du skal forwarde porte i og få en guide til hvordan det gøres.

http://portforward.com/

Mvh, Rune
Avatar billede diver1 Praktikant
26. februar 2009 - 19:33 #2
Hej Rune.
Tak for dit svar. Så vil jeg installere pf og se om mit problem er ud af verden.

Mvh. Erla