Avatar billede ircnoob Nybegynder
01. marts 2009 - 23:03 Der er 1 kommentar

Gridview - Forskellig sources for hver column

Hej,

jeg vil gerne fylde et gridview op med data, problemet er at data kommer fra 4 forskelllige databaser.. Så jeg søger lidt et forslag / eksempel på hvordan jeg nu engang kan liste disse..

Alt data er knyttet til et bestemt ID.
Så kunne fx være

ID |  Navn || Køretøj || Pris

Hvor disse data desværre ligger i forskellige databaser, så jeg ikke bare lige kan bruge en almindelig datasource som jeg plejer :)
Avatar billede arne_v Ekspert
01. marts 2009 - 23:12 #1
Lav din egen klasse X med 4 properties, lav en List<X> og læs data ind i den og sæt DataSource til den.