Avatar billede synthaiz Nybegynder
03. marts 2009 - 15:07 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Download Windows XP hjælp.

Hej eksperter.

For et par dage siden har jeg installeret Windows Vista. Jeg synes at min computer ikk egner sig til det.

Jeg har TDC, og jeg kan ikk komme ind på Thepiratebay.org mere.

Jeg tænkte på hvor jeg så kan downloade Windows XP der virker??

Og med hvilket program?

Nogen der kan hjælpe?

Mvh. Rune.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. marts 2009 - 15:12 #1
Windows XP kan ikke downloades......
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2009 - 15:17 #2
det ville blive det samme med win xp -

spørg en af dine kammerater hvordan du laver den lille lette ændring som det er. de fleste ved hvordan man gør

jeg tror ikke du får hjælp til det herinde
Avatar billede synthaiz Nybegynder
03. marts 2009 - 15:21 #3
Øh vejmand. jo det kan.
Avatar billede synthaiz Nybegynder
03. marts 2009 - 15:22 #4
Og nej det ville ikk blive det samme. jer der ikk har forstand på mit spørgsmål, skal ikke svare. små børn man. det irritere mig sådan noget
Avatar billede keysersoze Guru
03. marts 2009 - 15:25 #5
mon ikke også at MS er irriteret over at nogle downloader deres program ulovligt.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. marts 2009 - 15:26 #6
Så må du lige uddybe dit spørgsmål, hvis jeg har misforstået det.
Jeg forstod det som om du gerne ville downloade Windows XP.
Det kan man ikke, den skal købes på en CD.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. marts 2009 - 15:28 #7
Du tror vel ikke at du kan få hjælp herinde til at downloade ulovlige programmer?
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2009 - 15:30 #8
Og nej det ville ikk blive det samme. jer der ikk har forstand på mit spørgsmål, skal ikke svare. små børn man. det irritere mig sådan noget

det du efterspørger er jo i dag efter folketingets mening en ulovlig side. forstår du ikke det
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2009 - 15:35 #9
Til tider må man spørge sig selv om det er noget de drikker, de spiser, eller om de bare er født så dumme
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
03. marts 2009 - 15:48 #10
Det kommer jo an på så meget. Hvis du f.eks. går på en uddannelse, som har en aftale med Microsoft, så kan det hentes på deres hjemmeside.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2009 - 15:57 #11
Hvis det endelig er så vigtigt for dig med et ulovligt styresystem så prøv det her den her side http://rapidshare-search-engine.com/ jeg ved ikke om det overhovedet er muligt at finde sådan noget der men du kan jo selv prøve.
Avatar billede bone Nybegynder
03. marts 2009 - 23:06 #12
Nice one, helgec ;)
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2009 - 08:25 #13
#11

det er nok ikke i orden at linke til piratsider.

næste gang - tænk jer lidt om hvorfor i får uldne svar.

du kunne i det mindste have send ham en intern besked.

det er ikke et surt opstød eller andet men bare noget med moral
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 14:22 #14
#13

RapidShare er da ikke en piratside?

Og så længe jeg ikke sender et direkte link til ham er det vel okay? Og hvis ikke må i have mig meget undskyldt.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 16:04 #15
ok det siger du - det er ikke længe siden win xp lå på den så jeg beklager hvis jeg har misforstået noget
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 16:18 #16
Jeg undskylder
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 17:09 #17
lige meget - bare for forståelsens skyld.