Avatar billede christinam Nybegynder
03. marts 2009 - 16:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at komme på internet med kabel..

Jeg har lånt min kærestes computer med hjem, hos ham er den på internettet trådløst, men hos mig skal jeg på internettet med kabel.

På mine 2 andre pc'er virker det, men på hans går det ikke. Der er det almindelige vista på hans. Har prøver at repair internet forbindelsen, men hjælper ikke. kan ikke finde der hvor jeg kan få laver en ny/automatisk ip, da det måske kunne hjælpe?!

Christina
Avatar billede hearnz Nybegynder
03. marts 2009 - 16:27 #1
Hvis du går i kontrolpanel->netværksforbindelser og højreklikker på LAN forbindelsen, vælger egenskaber kommer du ind på den liste du søger. Så er det bare at finde "internetprotokol(TCP/IP)" og se egenskaber for den.

Hvis du ikke har nogen LAN forbindelse overhovedet er der sandsynligvis ikke installeret drivere til den.
Avatar billede christinam Nybegynder
03. marts 2009 - 16:34 #2
Tusind tak det virkede
Avatar billede christinam Nybegynder
03. marts 2009 - 16:35 #3
ups du skal skrive et svar så du kan få point :-)
Avatar billede hearnz Nybegynder
03. marts 2009 - 16:39 #4
selv tak da :) må jeg høre hvad det var der virkede? automatisk ip eller installerede du drivers?
Avatar billede christinam Nybegynder
03. marts 2009 - 16:41 #5
automatisk ip :-)