Avatar billede prox1 Forsker
05. marts 2009 - 12:25 Der er 1 kommentar

Tandlæge behandling -Kvallitets vurdering / kundetilfredshed

Hej alle.
Er der nogen der kender en hjemmeside som har kritik / vurdering af tandlæge behandling? Et familie medlem står for at skulle skifte tandlæge og vil gerne vide noget om klinikkens behandlings 'succé' :) før tandlægeskiftet.
pfh tak.
Avatar billede peterankerdal Nybegynder
29. november 2012 - 12:38 #1
Hej! Der findes ikke en side specifikt til tandlæger, men jeg ville forsøge at kigge inde på Trustpilot.dk. Der findes masser af feedback fra tidligere kunder. Jeg benytter eksempelvis Tandlægerne på Frederiksberg, som har denne side:

http://www.trustpilot.dk/review/www.tpfrb.dk

Så hvis din tandlæge har en hjemmeside, så kan du finde feedback der :)