Avatar billede thumse Nybegynder
05. marts 2009 - 23:26 Der er 3 kommentarer

PRINTER UDSKRIVER IKKE hp psc 1215 all in one

Jeg kan ikke udskriver fra printer der er E i display istedet for tal men det er ligesom om der er noget der stopper udskrivning
har prøvet at afinstallerer og geninstallerer
har prøvet at genstarte både computer og printer flere gange
har kørt hp diagnostic som siger alt er OK
har slettet jobkø
windows vista lav hastighed
Avatar billede komsam Juniormester
05. marts 2009 - 23:54 #1
Har du kontrolleret, i kontrolpanel, at det er den rigtige printer som er AKTIV?
Kunne være dette.
Avatar billede JAA1972DK Praktikant
06. marts 2009 - 00:04 #2
Jeg har også har et sådanne problem, det viste sig at printeren var gået i OFFLINE tilstand. Dette kan du ændre ved at gå ind under printere og vælge din printer og sætte den som ONLINE igen.

Håber det hjælper dig.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. marts 2009 - 09:34 #3
Du skal holde dig til kun at oprette ét spørgsmål...: http://www.eksperten.dk/spm/866585

Luk det ene.