Avatar billede Bennycl Nybegynder
11. marts 2009 - 09:01 Der er 4 kommentarer

Outlook; Søgning i delt kalender

Kan det lade sig gøre at søge i en delt kalender, og i så fald hvor sætter man det op i Outlook ?
Avatar billede misbruger Nybegynder
11. marts 2009 - 09:28 #1
såfremt du har adgang til en anden brugers delete kalender, så har du selvfølgelig også rettigheder til at søge deri.

Er du på et domain og hvilken office pakke/exchange version benytter I...?

Om ikke andet, så prøv...
Gå ind i din kalender, vælger åben delt kalender, skriv navnet på den persons kalender du ønsker at åbne.
Hvis den er delt med dig, vil den blive tilføjet til din outlook profil, ellers vil den spørge om du ønsker at spørge personen om rettigheder til hans kalender.
Når først den er tilføjet til din profil, åbner du blot kalenderen, og søger i den.
Avatar billede Bennycl Nybegynder
11. marts 2009 - 11:15 #2
Vi bruger 2003 på en exchangeserver.
Jeg kan godt se i de andre kalendere men søgningen foregår kun i min egen.
Kigger man under "Søg i" - "Vælg mapper" som der skal søges i,  vises den fremmede kalender heller ikke som en mulighed.

Så... det løste ikke helt mit problem :-)
Avatar billede misbruger Nybegynder
11. marts 2009 - 12:00 #3
hmm man kan med outlook 2007, så den må jeg passere
Avatar billede Bennycl Nybegynder
11. marts 2009 - 12:17 #4
Ja det ved jeg, men OK tak for dit forsøg :-)