Avatar billede busch-jensen Nybegynder
11. marts 2009 - 21:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

W7 - build 7048: Kan ikke flytte vinduerne.

Hej

Jeg havde ingen problemer med at flytte rundt på vinduerne med build 7022, men nu har jeg opgraderet til build 7048, og så stoppede legen. :(

Vinduerne er låst fast - meksimér, minimér eller luk knapperne virker ikke, og det er ikke muligt, at flytte eller re-size vinduerne.

Grafikkortet er et Geforce GT7800. Har installeret den nyeste Nvidia driver, men det er jo en beta - version: 181.71_geforce_win7_32bit_international_beta.exe

Nogle gode tips - eller er det et generelt problem? Jeg forventer naturligvis ikke, at det fortsætter næste gang jeg opgraderer. Men lige nu er det et ret irriterende moment....

Mvh
Busch-Jensen
Avatar billede mall Nybegynder
11. marts 2009 - 21:49 #1
Jeg lytter lige med.. Skal selv prøve den nye beta af.. Hvis det ikke er et generelt problem ! ;)
Avatar billede busch-jensen Nybegynder
11. marts 2009 - 22:07 #2
Jeg har ikke oplevet de helt store ændringer fra den gamle 7022 - men det her nye problem er bare træls.

Generelt er jeg ovenud begejstret for at være gået fra XP til W7.
Avatar billede mall Nybegynder
11. marts 2009 - 22:13 #3
Jeg gik fra XP til Vista.. Fandt ud af hvordan man fixede små fejl i Vista, og optimerede det lidt.. Så kom betaen.. og jeg blev ramt af amors pil! Glæder mig til det kommer ud :D Det kører bedre end vista.. Det sku utroligt xD
Avatar billede mall Nybegynder
11. marts 2009 - 22:14 #4
Nu du lige nævnte ændringer.. Hvorfor så ikke tage en backup af filer, og hoppe tilbage til 7000(Den version jeg pt bruger) igen?
Avatar billede busch-jensen Nybegynder
11. marts 2009 - 23:02 #5
Hmmm... Måske jeg skulle overveje, at gå et skridt tilbage, men jeg har endnu ikke opgivet håbet om, at der findes en løsning på det aktuelle problem. Hvem ved? Måske der snart dukker en ny driver / eller W7 build op?

Indtil videre overlever jeg det her 'underlige' problem.
Avatar billede busch-jensen Nybegynder
12. marts 2009 - 13:05 #6
... et alternativ er dog også, at prøve med et ATI kort i computeren :) Jeg ved ikke, hvilken producent, der er længst fremme med Windows 7 drivere til deres grafikchip...(?)
Avatar billede busch-jensen Nybegynder
13. marts 2009 - 19:09 #7
Nu er hjælpen måske på vej - det lader til, at W7 build 7057 er løs... :)
Avatar billede busch-jensen Nybegynder
15. marts 2009 - 13:01 #8
Yes! Nu har jeg opgraderet til build 7057 - og alt ser ud til at være normalt igen! :) Heldigvis. Glæder mig super meget til W7... Det er so far en super oplevelse.... Indtil videre ikke en eneste BSOD...
Avatar billede busch-jensen Nybegynder
02. februar 2010 - 11:01 #9
Spørgsmålet lukkes. Fejlen er ikke længere aktuel. Var nok relateret til beta udgaven.