Avatar billede madsbau Nybegynder
13. marts 2009 - 14:18 Der er 2 kommentarer

hjælp til ændring i en hjemmeside

hej alle glade hjælpere

jeg har et lille problem, jeg har fået lavet en hjemmeside www.pilsborgholm.dk

jeg skal nu ændre i noget tekst og vil gerne selv kunne gøre det, så hvilket program skal jeg købe/hente for at kunne gøre det?

jeg skal ikke ændre i det grafiske, kun teksten..

håber der er nogen der lige fider at hjælpe her :)

gir self. max point..

mvh.

Mads
Avatar billede hoeks Nybegynder
13. marts 2009 - 14:54 #1
Du skal have fat i "kode-program" til at ændre i dine html filer. Jeg kan anbefale TSWWebcoder.

Derefter skal du tilgå din ftp-konto via Webcoder og browse frem til de filer du ønsker at ændre. Det kan godt ske, at det kræver, at du lige læser lidt om HTML først. Det kan du f.eks her http://www.html.dk
Avatar billede osdata Nybegynder
13. marts 2009 - 15:58 #2
Jeg kan se at din hjemmeside oprindeligt er lavet med Adobe GoLive som du også vil kunne bruge. Hvis det er småting der skal rettes kan det gøres direkte i koden uden de store problemer.

Ole Stanstrup
O.S. Data