Avatar billede signalhorn Nybegynder
14. marts 2009 - 23:52 Der er 11 kommentarer

Skyline bredbånd

Er der nogle, der har erfaring med Skyline bredbånd. Jeg overvejer at bestille deres 5/5 mb forbindelse. Holder hastigheden? Er det stabilt?
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2009 - 11:44 #1
Er også interesseret i at høre nærmere om dem - bl.a. hvordan påvirkes det ved snevejr og er telefonidelen stabil.
Avatar billede groovin Nybegynder
28. april 2009 - 04:09 #2
*Bump* (?)

Også interesseret i erfaringer med Skyline internet.
Avatar billede encer Nybegynder
17. juli 2009 - 23:24 #3
jeg har ladt mig høre fra folk der har det, at det skulle være stabilt nok. Men hvis det stormer eller sner vildt meget, skulle det give en mærkbar forringelse på internet delen. Men det er kun noget jeg har hørt, har ingen erfaring med det. :/
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2009 - 15:04 #4
Har kørt med SkyLine internet nu i en måned, det virker til at være meget stabilt, men for at få SkyLine internet er det næsten en
forudsætning at man kan se en af deres sendemaster visuelt, bare der er et par træer imellem kan ødelægge signal.
Avatar billede Aleg Nybegynder
01. april 2010 - 19:19 #5
Har kun haft problemer med Skyline, og bor inde midt i København med god dækning... Problemet er at jeg lige har fået deres nye boks, og siden det har netværket kun virket sporadisk.

Samtidigt svarer deres servicetelefon ikke !!!! Så jeg er gået tilbage til ADSL, og kan på det kraftigeste fraråde Skyline... desværre.
Avatar billede toranaga Nybegynder
03. maj 2010 - 18:30 #6
Det er ikke lige godt det hele...
http://www.trustpilot.dk/review/www.skyline.dk
Avatar billede kennethvejen Nybegynder
10. august 2010 - 15:31 #7
Jeg har nu haft skyline de sidste 2uger og har på intet tidspunkt haft nogen problemer med hastigheden. Efter diverse speedstests på internettet, viser den intet tab på hverken download eller upload.
Hvad der angår stabilitet, skulle du se på deres side:
https://skyline.dk/?pageID=3&ref=1
Denne side viser styrken på forbindelsen. Hvis du er i det grønne område - hvilket jeg er, kan du sætte den hvor som helst i lejligheden eller huset. Hvis du derimod er i det lilla område, skal du sikre dig den står et sted nær vinduet. Men alt i alt, er det et stabilt netværk. hvad der så angår trustpilot, holder det ikke overens. Tror mange af brugerne ikke har udtænkt ordentligt hvor deres router skal stå.
Avatar billede vestbuller Praktikant
22. juni 2011 - 11:12 #8
Har haft Skyline i en måneds tid. Efter nogle meget negative oplevelser med flere udfald, talte jeg med teknisk support herom.
Jeg bor således, at 2 master kan dække min adresse, og derfor var der en eller anden form for "konkurrence" masterne imellem.
Teknisk set "ødelagde" den ene mast den andens mast's signal.
Jeg troede det var en værre røverhistorie, men aftalte med Skylines tekniske support, at man skulle koble den ene mast fra min router.
Herefter har det fungeret stabilt og uden udfald.
Hastigheden er ligeledes meget stabil mellem 5,7/934 og 5,5/906
Avatar billede vestbuller Praktikant
22. juni 2011 - 11:25 #9
UPS - der skete en fejl.
Sidste afsnit skal være:
Hastigheden er ligeledes meget stabil mellem 5722/934 og 5506/906 download/upload kb/sek.
Der er ganske godt - min forbindelse er en 6/1 Mbit/s download/upload.
Selvfølgelig håber jeg på, at dette vil forsætte.
Avatar billede Andyboy Nybegynder
15. juli 2011 - 21:27 #10
Skyline har netop nu tilbud på deres 6 mbit forbindelse til kun 59 kr. pr. måned de første 3 måneder (+ 75 kr. i porto).
http://www.internet-bredbaand.dk/453/danmarks-billigste-bredband-6-mbit-fra-skyline/
Avatar billede Mikk1999 Novice
17. november 2011 - 13:05 #11
Her er der en anmeldelse af Skyline bredbånd hvis det skulle have interesse:
http://www.pris-paa-bredbaand.dk/Anmeldelse-af-Skyline