Avatar billede himmelko Juniormester
19. marts 2009 - 12:05 Der er 1 løsning

Vil gerne installere MSN Messenger 8.0.0812

I morges da jeg logger på msn får jeg en besked om at der er en opdatering til rådighed og uden at tænke mig om downloader jeg den. Men da jeg så ser at der er stor forskel på MSN Messenger 8.0.0812 som jeg havde før og på den nye 8.5 eller hvad den hedder ønsker jeg at gå tilbage til den.

Jeg kan nemt slette den nye version og hente den gamle fra http://www.oldversion.com/MSN-Messenger.html#download og installere den. Men mit problem opstår så når jeg forsøger at logge på msn, der informerer den mig om at jeg er nødt til at installere den nye version. Jeg kan læse mig frem til at www.mess.be kan afhjælpe med så jeg igen kan bruge den ældre version, men jeg kan ikke få det til at virke.
Jeg bruger Vista.

Er der nogen der har et forslag til hvordan det kan komme til at virke igen?
Avatar billede himmelko Juniormester
21. august 2010 - 11:55 #1
Jeg lukker spørgsmålet