Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
23. marts 2009 - 14:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sync af mail på mobil

Halløj,

jeg har en Exchange 2007 kørende, hvor jeg ikke kan få sync til at virke med min N95 (via nyeste mail for exchange). Jeg får konstant "invalid credentials" - og det er noget underligt noget. Jeg har haft sync kørende tidligere mod en anden exchange 2007 med samme type indstillinger (angivelse af domæne, brugernavn mv) uden problemer.

Brugernavnet er angivet som "john" - ikke email addresse.

Domænet er angivet som "domain" - og password er trippelchecket. OWA virker fint med det logon.

Jeg har sat ekstern url til AS-vdir korrekt.

Port, certifikat og connectivity er iorden. Nogen der har nogen tips?
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
24. marts 2009 - 00:06 #1
En nyoprettet anden bruger får samme fejl... i wonder whats up.
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
24. marts 2009 - 00:10 #2
Fejlen fundet...det var ganske enkelt authentication i IIS'en der drillede.