Avatar billede ghonem Nybegynder
23. marts 2009 - 22:19 Der er 8 kommentarer

Har problemer med at skifte fra bærbar skærm til normal skærm.

hej, jeg har lige købt en asus eee pc, og den gider ikke at skifte fra den normale skærm til en normal pc skærm. hvis i forstår hvad jeg mener, og købte tidligere en acer mini bærbar, og den kunne gøre det, med den samme skærm, men det kan denne her ik. nogle der kan hjælpe?

har xp hvis det kan hjælpe.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2009 - 09:04 #1
hvilken eee version? Er der overhovedet et stik til en ekstern skærm?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2009 - 09:13 #2
Virker det ikke ved tryk på Fn+F5?
Avatar billede ghonem Nybegynder
24. marts 2009 - 11:44 #3
det er de her oplysninger jeg har fået:

1 PCS 364872 ASUS Eee PC 900 black,8.9" WSVGA,
Cel M353, 1 GB, 16 GB SSD,WLAN,XP Home

og nej den vil ikke, selvom jeg prøver at trykke fn+f5

og det er en acer, skærm, hvis det er til nogen hjælp
Avatar billede ghonem Nybegynder
24. marts 2009 - 11:49 #4
og ja det er der er et stik til en ekstern skærm
Avatar billede Torben85 Nybegynder
24. marts 2009 - 14:54 #5
Har du været inde i indstillinger og clone din skærm?

Skærmen skal først registreres som en klon i computeren, før du kan få forbindelse.
Avatar billede ghonem Nybegynder
24. marts 2009 - 17:51 #6
og hvordan gøre man det?

er ikke så god til computer ting:D

har xp
Avatar billede Torben85 Nybegynder
24. marts 2009 - 22:47 #7
Det du skal være sikker på, er at din skærm skal være en normal VGA skærm, ikke noget HD eller andre formater. Det kan den ikke køre.

Derudover skal du huske at tilslutte skærmen inden du tænder din computer, ellers registrerer den ikke skærmen.

Kig evt. på dette link: https://fjallfoss.fcc.gov/prod/oet/forms/blobs/retrieve.cgi?attachment_id=919358&native_or_pdf=pdf

På side 2 kan du se, at man inde i Indstillinger kan sætte kryds i Ekstern display eller for at se med begge.
Så skulle det virke.

Håber du kunne bruge det.. :o)
Avatar billede ghonem Nybegynder
25. marts 2009 - 08:57 #8
Har fundet ud af det, det er nogle hel andre genvejsknapper..
det er fn+f1.

og man skal ind og lave nogle instillinger inde i skærm, også inde i selve grafikkortet, tror jeg det er :D