Avatar billede nmb Nybegynder
24. marts 2009 - 13:41 Der er 9 kommentarer

indsætte billede i en mail

Jeg skal udsende en mail med tekst og billeder i fra enten gmail eller hotmail. Billedet skal ikke laves som en vedhæftning men skal være inde i selve mailen. Hvordan gør jeg dette?
Avatar billede perj Nybegynder
24. marts 2009 - 14:27 #1
Avatar billede b-and Novice
24. marts 2009 - 16:26 #2
Skriv dit brev i tekstbehandlingen > sæt markøren hvor du vil ha' billedet > find indsæt i kommandolinjen > find dit billede og tryk > Indsæt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2009 - 20:09 #3
Og hvordan indsætter man billede i mail når man sender fra Hotmail eller Gmail?

Det svarer i ikke på....
Avatar billede b-and Novice
24. marts 2009 - 20:32 #4
I Windows live Mail vil jeg trykke på > Tilføj billede > metoden i Hotmail og Gmail kan jeg ikke i hovedet, men mon ikke det minder om hinanden - det vil jeg da tro…
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2009 - 20:47 #5
Har tjekket og der er ikke de funktioner spørger efterlyser - hverken i Windows Live Hotmail eller Gmail.

b-and - det du skriver findes ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. marts 2009 - 20:52 #6
b-and >> Jeg har ikke Windows live Mail, så det kan jeg ikke udtale mig om, og det bliver der heller ikke spurgt om.
Jeg har heller ikke Hotmail, så det kan jeg heller ikke udtale mig om.

Jeg har derimod Gmail, og kan ikke finde omtalte knap > Tilføj billede >
Jeg kan heller ikke bruge metoden: sæt markøren hvor du vil ha' billedet > find indsæt i kommandolinjen > find dit billede og tryk > Indsæt.

Har du Gmail og Hotmail, eller gætter du bare?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2009 - 20:58 #7
nmb - hvorfor ikke bruge gmail i Outlook?
Så har du løst problemet...
Avatar billede b-and Novice
24. marts 2009 - 21:17 #8
Kopi af mit indlæg: " I Windows live Mail vil jeg trykke på > Tilføj billede > metoden i Hotmail og Gmail kan jeg ikke i hovedet, men mon ikke det minder om hinanden - det vil jeg da tro..."

Der står som jeg læser det - at jeg ikke er bruger af de to mail systemer, men gik ud fra at de som nok kunne det samme… *S*
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2009 - 22:00 #9
Windows Live mail er jo ikke en i en browser...