Avatar billede leeche Nybegynder
01. april 2009 - 11:22 Der er 1 løsning

Tilføj kommentarer i vista på dwg filer

Hej Eksperter!

Min chef har installeret AutoCAD LT 2009 på hans computer der kører Vista. I XP kunne han højreklikke på en DWG fil, vælge Egenskaber/ Dokumentinfo, og tilføje kommentarer. Dvs. han kunne altid notere når en tegning var sendt i produktion, eller andre nødvendige notater.

Efter han har skiftet til Vista er det godt nok blevet lettere at se egenskaberne for en fil i Stifinder, men feltet Kommentarer eller "Comments" er ikke aktivt længere.

Dette skyldes enten en begrænsning i vista, eller i AutoCAD LT 2009.

Er der nogen der har ideer til hvordan det kan ændres.

Hilsen Rasmus
Avatar billede leeche Nybegynder
03. marts 2011 - 11:01 #1
Lukker