Avatar billede kosl99 Praktikant
01. april 2009 - 17:41 Der er 1 løsning

Tekster i XML

Hej

Jeg har brug for at gemme nogle standardtekster som skal slå igennem på flere layouts på hjemmesider. Jeg har et site, med 3 forskellige layouts, men jeg har brug for nogle af teksterne skal være ens.

Kan jeg gemme nogle tekster i en xml fil og på en eller anden måde skrive en kode i html filen som henter en tekst med et specifikt tag i xml filen...

Kom gerne med et enkelt kode eksempel.
Avatar billede kosl99 Praktikant
19. juli 2010 - 11:40 #1
Sluttet uden svar