Avatar billede dennislassen Praktikant
01. april 2009 - 21:39 Der er 1 kommentar

Flere routere sammen?

Jeg er internet hos fullrate og har en ZyXEL prestige 2000 serie router, jeg vil gerne have trådløst net også, da jeg skal bruge det til min iphone. Jeg har en Netgear MR814 v3 router til at ligge, nu har jeg brugt mange timer på at sætte disse to routere sammen men uden held, hver gang jeg prøver at koble min Netgear router på, går der ged i den og jeg kan ikke komme på nettet. Jeg ville sætte pris på en forklaring der er nem at forstå, da det med routere ikke er min stærke side.

Håber i kan hjælpe

Med venlig hilsen
Dennis
Avatar billede jesna Nybegynder
01. april 2009 - 22:24 #1
Hej

De har denne guide på fullrates forum http://forum.fullrate.dk/showthread.php?t=1032

Men din router bliver så bare et access point

mvh Jakob