Avatar billede rajmando Nybegynder
05. april 2009 - 21:48 Der er 5 kommentarer

Problemer med lyd i WMP11

Hej jeg har et enkelt problem, der kun findes i windows media player 11. Jeg har et eksternt lydkort, der kører via usb. I WMP11 kan jeg kun få lyd i en enkelt højtaler. Har bikset rundt i ALLE indstillinger, både i kontrolpanelet under lyd, og i WMP11´s egne indstillinger, og har prøvet mig frem i alle indstillinger men kan simpelthen ikke få lyd i begge højttalere. Det er et problem da jeg gerne vil afspille DRM beskyttede mp3 filer, og det kan jeg kun bruge wmp11 til at gøre.
Det er det eneste program skal det siges hvor jeg kun kan få lyd i en enkelt højttaler. Alle andre programmer, såsom PowerDVD og Foobar2000 fungerer upåklageligt. Hvad kan jeg gøre?
05. april 2009 - 22:11 #1
Generelt - skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?

... er det hvadsomhelst i WMP11 der kun gengives i den ene HT ?
Eller kun nævnte DRM beskyttede filer ?
Avatar billede rajmando Nybegynder
07. april 2009 - 07:37 #2
Windows XP. Alle former for media, mp3 dvd, videofiler osv.
Det er så underligt. For har checket alle indstillinger igennem. Men måske har jeg overset en enkelt lille indstilling eller lignende.
Avatar billede rajmando Nybegynder
08. april 2009 - 15:19 #3
Har du evt en løsning Karise?
09. april 2009 - 11:12 #4
Måske ->

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE/OE/shell/WMP
Avatar billede rajmando Nybegynder
12. april 2009 - 05:14 #5
Jeg takker for din hjælp. Man tror det er løgn. Der var en enkelt mikroskopisk detalje jeg totalt har overset. Skulle bare sætte graphic equalizer til. Havde aldrig tænkt på den lille detalje.