Avatar billede ngr Praktikant
09. april 2009 - 01:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Justere stroke på en stjerne

Efter at have brugt stjerneværktøjet, får jeg bare en figur uden tykkelse på linerne - stroke. Hvordan kan jeg få det?
Avatar billede spe Nybegynder
09. april 2009 - 01:44 #1
Har du hverken fyldfarve eller stregtykkelse? Er det det du mener? Hvis ja kunne det være fordi du ser din tegning i Outline og så får du det rette udseende ved at vælge Preview fra View-menuen.

Men ellers indstiller du stregen ved først at vælge stjernen med den sorte pil og så vælge stroke size enten i kontrolpanelet lige under menuerne eller i panelet Stroke. Du skal selvfølgelig også vælge en farve til din streg.
Avatar billede ngr Praktikant
09. april 2009 - 02:02 #2
Ja.
Mener du overprint preview eller pixel preview?
Avatar billede spe Nybegynder
09. april 2009 - 02:11 #3
nej jeg mener preview allerøverst men hvis du ser komamndoen Outline allerøverst er det ikke det der er problemet.

Hvad sker der når du vælger stregtykkelse og stregfarve?
Avatar billede ngr Praktikant
09. april 2009 - 02:21 #4
Der sker intet
Avatar billede spe Nybegynder
10. april 2009 - 02:55 #5
Måske et dumt sprøgsmål men er stjernen aktiv?
Avatar billede ngr Praktikant
10. april 2009 - 09:26 #6
ja til begge  ;-)
Avatar billede ngr Praktikant
16. august 2009 - 19:51 #7
Vil du give mig et svar til points