Avatar billede vesperillo Nybegynder
09. april 2009 - 10:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Effektivt log-program af klienter og MAC på netværk

Hej

For at forebygge og efterforske misbrug leder jeg efter et godt program der kan logge alt hvad en given klient der logger på et netværk foretager sig - inkl. hvilken MAC, NETBIOS osv. maskinen bruger og hvilke sider der besøges.
Er der nogen der kan anbefale et godt ét af slagsen?
Avatar billede lifo Nybegynder
09. april 2009 - 11:44 #1
om du sidder på ruteren eller har en hub mellem ruteren og resten af netværket så kan du bruge Wireshark
http://www.wireshark.org/
Avatar billede aners Nybegynder
04. maj 2009 - 19:46 #2
Hvad med at købe en firewall og enable logging? Det er måske for nemt.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
24. oktober 2011 - 21:37 #3
Lukker