Avatar billede onkel_satan Nybegynder
14. april 2009 - 16:53 Der er 1 løsning

Hidden input variabler bliver ikke opdateret.

Hejsa!

Har et lille problem med et ajax updatepanel.

Har f.eks. et updatepanel som her:

<asp:UpdatePanel ID="mitPanel" runat="server" UpdateMode="Conditional">
    ContentTemplate>
        asp:GridView ...>
        asp:GridView>
        <input type="hidden" id="minVariable" value="0" runat="server" />
    ContentTemplate>
    <Triggers>
        <asp:AsyncPostBackTrigger ControlID="btn_edit" EventName="Click" />
    </Triggers>
</asp:UpdatePanel>

Jeg har noget javascript der ændre på minVariable, som server siden fint opfanger (hele siden bliver jo sendt, selv med ajax), bruger og nulstiller. Problemet er så, at minVariable ikke bliver opdateret på client siden selvom den befinder sig inden for update panelet.
Nogen der ved hvorfor og hvordan det kan ændre variblen på server-siden og fange den opdateret vørdi på client siden ?

På forhånd tak.
Avatar billede onkel_satan Nybegynder
06. november 2009 - 13:37 #1
lukker