Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. april 2009 - 19:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spar penge

Hej,

I forbindelse med indkøb af diverse elektronik, søgte jeg lidt rundt efter forskellige forhandlere, og faldt over en side der hedder pengesparet.dk.

Der kan man efter simpel oprettelse ved få klik spare penge på dine køb. Der er et bredt udvalg i forskellige grupper.

Apple - 3,5%
Dell - 2%
Proshop - 2%

(bare et par eksempler)

Ved ikke om du kender siden, men jeg blev helt vildt begejstret, og synes bare at jeg ville dele det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2009 - 20:36 #1
http://www.yomoz.dk - så kan du blive lidt mere begejstret for der er ikke noget gebyr ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. april 2009 - 20:46 #2
Den fandt jeg også, efter at have set indslaget fra Rabatten. Men hvis du tager et kig på de to sider, så er cashback større på pengesparet :-)
Avatar billede dyrbye Praktikant
14. april 2009 - 23:17 #3
www.eldorama.dk - størst rabat for de giver rabatgaranti

www.sponsorcar.dk

www.shop2cash.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
01. september 2010 - 15:03 #4
-