Avatar billede dragonbook Nybegynder
15. april 2009 - 13:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Scan en harddisk for ødelagte (corrupt) filer

Findes der et program der kan scanne en harddisk for ødelagte (korrupt) filer. Scandisk kan måske, men giver ikke så gode mulighedder for at udvælge filerne.

Jeg oplever en gang imellem at der er et billeder der pludselig ikke virker mere.

Så er der et program der kan finde disse filer, så jeg kan erstatte dem med en fil fra min backup manuelt?
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2009 - 15:22 #1
det ved jeg faktisk ikke men der findes et alternativ der også er gratis som jeg aldrig har oplevet lave fejl.

http://www.iobit.com/iobitsmartdefrag.html?Str=download

kører perfekt i vista bl.a

m.v.h
Avatar billede dragonbook Nybegynder
15. april 2009 - 15:33 #2
Det du nævner der er jo et defragmenteringsværktøj hvilket jo ikke er det jeg efterspørger. Et defragmenteringsværktøj samler jo bare defragmenterede filer og finder ikke ødelagte filer.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2009 - 15:58 #3
Avatar billede dragonbook Nybegynder
15. april 2009 - 19:48 #4
Stadig ikke det jeg spørger om... I stedet for bare at smide en række tilfældige links, så undgå at svare hvis du ikke kender svaret ;-)
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2009 - 07:31 #5
ja men så gør jeg det - hvis du opfatter at jeg som den eneste prøver at hjælpe dig som en gene så er det bare ærgerligt for dig.
Avatar billede dragonbook Nybegynder
16. april 2009 - 08:09 #6
Når du ikke tager dig tid til at sætte dig ind i spørgsmålet så ja... Hvis du er i tvivl om hvad jeg spørger om så spørg om det, så skal jeg gerne forklare det nærmere...
Avatar billede dragonbook Nybegynder
18. august 2010 - 14:23 #7
Lukket