Avatar billede mummikiks Nybegynder
16. april 2009 - 17:31 Der er 1 kommentar

Flytte mails

Hej Eksperter

Jeg har en GroupWise mailkonto, som jeg tilgår igennem en hjemmeside. Kontoen bliver snart lukker, hvorfor jeg gerne vil have flyttet alle mine arkiverede mails til en anden emailkonto. Hvordan gør det dette nemmeste?

Jeg har hørt at det skulle være muligt at installere et plugin til Outlook. Jeg tænkte i den forbindelse om man kunne importere mailene til outlook og blot flytte dem over til en anden konto?

Nogle gode ideer?
Avatar billede lakridserne Nybegynder
16. april 2009 - 19:43 #1
Jeps den med plugin'et var god - og du kan se mere her:

http://findarticles.com/p/articles/mi_hb5243/is_199908/ai_n20100489/

Eller søge videre på google.

/lakridserne