Avatar billede amite Mester
18. april 2009 - 13:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger efter billeder af lande (geografiske kort)

Er pt. igang med et projekt hvortil jeg søger en komplet samling billeder (image pack) som indeholder samlige af verdens nationers geografiske landkort (ikke flag!) - gerne blot en outlined version mod hvid eller transparent baggrund...det dog ikke et krav.

Jeg har brugt den sidste times tid på at finde frem til en sådan download, men uden held.

Af, for mig ukendte, årsager lader dette ikke til at findes? Jeg har fundet et par steder som påstår at de sælger disse, men "come on" - der må der være en gratis "world nations map pack" derude et sted.

Anyone?
Avatar billede j4k0b Nybegynder
20. april 2009 - 17:04 #1
Avatar billede j4k0b Nybegynder
20. april 2009 - 17:06 #2
Det er vektor så du kan skalere det op som du vil og selv klippe landende ud. og koster $18 USD
Avatar billede amite Mester
02. maj 2009 - 03:18 #3
Interessant. I pricippet ville vektor jo være den optimale løsning, men som jeg forstår deres beskrivelse (og det er vag) er det et komplet "world map" - så jeg vil stadig skulle klippe hundredevis af lande ud og gemme dem som seperate billeder? :-/

Det som jeg søger er mere noget alá:
http://ip-to-country.webhosting.info/node/view/91
...blot med geografiske lande istedet for flag.

Af underlige årsager findes det tusindvis af steder hvor man kan downloade "flag-packs", men det er endnu ikke lykkedes mig at finde en tilsvarende "country-pack" :(

bud?
Avatar billede j4k0b Nybegynder
02. maj 2009 - 11:16 #4
Well, jeg har ikke købt den pågældende vektor, så det kan jeg ikke garanterer dig at du kan. Men jeg har selv købt en ligende vektor (også et verdenskort med lande) meget lig den nederste (røde) på det link jeg sendte dig. Her var mellemrummene mellem landene (de hvide streger) tomt plads. Dvs. jeg kunne markere hvert land og kopiere det, eller fjerne alt andet rundt om.
Avatar billede amite Mester
16. juli 2009 - 21:22 #5
lukker.

Måtte i sidste ende vælge en anden, lidt mindre grafisk, løsning. Tak for forsøget :)