Avatar billede jk501 Nybegynder
18. april 2009 - 15:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forkert ikon

På min bærbare, har jeg fået et lille, men temlig irreterende problem. Ikonet for om jeg er på nettet trådløst skifter ikke.

Dvs. at jeg hele tiden har de 2 computere, med et rødt kryds over. Det burde jo skifte når jeg får forbindense.

Selve forbindelsen kører glimrende.

Kører i øvrugt Vista.

Håber at en eller anden ved hvorden jeg får det til at se "normalt" ud igen.

/John
Avatar billede julemandenb Nybegynder
18. april 2009 - 17:03 #1
Har lige testet og det virker sådan her på min com...

Højreklik på proceslinjen --> egenskaber --> Meddelsesområs --> sæt flugeben i "Skjul inaktive ikoner" --> tryk tilpas --> klik på standardindstillinger --> klik "Ok" --> klik "Anvend" --> Klik "Ok" og nu burte det gerne selv skifte ?
Avatar billede jk501 Nybegynder
19. april 2009 - 09:14 #2
Rigtig godt bud, men desværre hjælper det ikke. Jeg har stadig samme symbol, uanset om der er forbindelse elle ej.

Håber at der er andre som har et godt bud, evt. selv har haft problemet, og ved hvordan det løses.

/John
Avatar billede jk501 Nybegynder
19. april 2009 - 15:33 #3
Fik besøg af en kammeret, som løste problemet. Spørg mig ikke hvordan....

Tak for forsøget til julemandenb
Avatar billede julemandenb Nybegynder
21. april 2009 - 01:15 #4
Det var da så lidt (: