Avatar billede arbogast Nybegynder
18. april 2009 - 19:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg Ekspertens regler?

Det er meget muligt at jeg har stirret mig blind og overset noget oplagt, men hvor finder jeg ekspertens regler (m udg.pkt i forsiden)?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
18. april 2009 - 19:28 #1
Den er kun hemmelig tilgængelig:

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede mugs Novice
18. april 2009 - 19:55 #2
Ja - Kan kun give thesheriff ret. Reglerne holder de godt gemt, men så er der jo heller ingen der kan kritisere dem.

Men noget så vigtigt som regler for hvordan man gebærder sig her på sitet, SKAL være let tilgængelig.

Som så mange andre ting her på den nye eksperten, er der en del mangler i forhold til tidligere version. Jeg kan huske, at een af de første dage efter lanceringen af den nye version, var der en tråd med bl.a. admin som lovede en masse nye ting.

Hvad blev der af det? Som sædvanlig ingenting andet end en fis i en hornlygte.

Hvis man som et minimum havde udsendt et E-nyt som forklaring, så var man mere overbærende. Men E-nyt er måske afskaffet sammenn med en masse andre ting!
Avatar billede thesheriff Nybegynder
19. april 2009 - 09:23 #3
Jeg kan varmt anbefale at følge med i bloggen - her er den seneste:

http://www.eksperten.dk/blog/11
Avatar billede snowball Novice
19. april 2009 - 15:37 #4
Mugs: Som "thesheriff" nævner, så har vi jævnligt via Bloggen (erstatter E-Nyt) fortalt om diverse fremskridt og hvad der arbejdes på. Så din "fis i en hornlygte" fra din side er kun fordi du ikke selv har fulgt med.

Alle ting er nok ikke lige synlige i de områder du færdes i, men visse ting er der altså sket! At de så ikke går helt så hurtigt som alle gerne vil have det til, er så en anden sag, men finanskrisen har desværre også sat sit spor hos IDG hvor de har været nødt til at afskedige folk i web afdelingen.
Avatar billede mugs Novice
19. april 2009 - 16:00 #5
Jeg fastholder min kritik!

Jeg sidder ikke 24 timer og overvåger eksperten, og det drejer sig mest af alt om synlighed.

- Synliggør adgangen til reglerne
- Synliggør adgangen til Bloggen
- Synliggør hvis der er færre mennesker til at optimere eksperten
Avatar billede thesheriff Nybegynder
19. april 2009 - 16:31 #6
Jeg er enig med mugs mht. synligheden.

Som jeg kommenterede i seneste blog http://www.eksperten.dk/blog/11, så skal I ikke være bange for at bruge bloggen noget oftere.

Og ja, den skal selvfølgelig også synliggøres, hvilket er på to-do-listen. Det burde nok være prioritet nummer 1, da vi som brugere sagtens kan forholde os til, at ting tager tid, når vi kender årsagen til dem.

Imo så har det allerstørste problem for E i gennem de sidste par år været mængden og frekvensen af information.

Denne tendens er forhåbentlig brudt nu :)