Avatar billede Peter-m Nybegynder
20. april 2009 - 21:10 Der er 1 kommentar

Import af flere filer i en mappe

Jeg har lavet et program der automatisk kan importere og sætte lyd- og billedefiler sammen. Desværre kan 'getNthFileNameInFolder()' ikke bruges i en Shockwave-fil. Findes der andre måder at finde og importere filer på?
Jeg har forsøgt mig med FileIO, men kan ikke få det til at fungere ordentligt.
Jeg anvender 'importFileInto' til lagring af filerne. Det fungerer fint sammen med 'getNthFileNameInFolder()'.
Avatar billede Peter-m Nybegynder
20. april 2009 - 21:33 #1
Har lige søgt lidt og set på Buddy File og Buddy Api. Er der nogen der ved om jeg skal/kan bruge disse programmer? - og i så fald hvilken af dem.
Peter