Avatar billede kimer Nybegynder
21. april 2009 - 20:04 Der er 1 kommentar

Formatering og fejl i BIOS

Jeg prøver i øjeblikket at formatere min PC og har kigget på alle de gode råd der har været her.

Men..

Jeg kan ikke finde svaret.

Jeg vil gerne formatere og har derfor skaffet mig en WXP-CD, men den kører ikke automatisk når min PC starter men kan starte når windows er åben hvor den beder mig om at reboote. jeg har været inde i BIOS og ændre så mit drev står som første boot enhed, det hjalp ikke. Jeg synes jeg har prøvet alt.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
21. april 2009 - 20:13 #1
Hej..

Det er fordi at der ikke er en Boot-CD som du har..