Avatar billede zaf2400 Nybegynder
22. april 2009 - 11:36 Der er 4 kommentarer

Hjælp router nulstil

hej
Jeg har en router fra netgear WGR614v6 Jeg kan ikke kom på net trådløs men med ledning kan jeg godt. Jeg har også glemt min koder hvordan kan jeg nulstil router hjælp mig tak.
Avatar billede j3ppah Novice
22. april 2009 - 11:37 #1
Der sidder en lille knap bagpå (eller under brunden), som du kan trykke ind med en kuglepind eller papir clips, hold den i bund i 5-15 sekunder (lamperne skulle gerne begynde at blinke eller gå helt ud og starte op igen).
så er den nulstillet.
Avatar billede temacs Nybegynder
10. maj 2009 - 11:03 #2
På din router er det et lille hul lige til venstre for antennen, når du kigger på routerens bagside. Så gør du som j3ppah skriver, stikker en lille spids genstand ind og holder den der nogle sekunder 5-15. Lad routeren være tændt når du gør det og se evt hvordan lamperne blinker og lyser op igen, så skulle den være resettet til fabriks indstillingerne.
Avatar billede temacs Nybegynder
10. maj 2009 - 11:09 #3
glemte lige...

Når du har gjort det, så find din router via WLAN, den hedder nok noget med NetgearWGR614v6 eller deromkring. Åben en browser og log på routeren med http://www.routerlogin.net og username: admin og Password: password

og voila verden er åben igen ;)
Avatar billede AndersHelp Nybegynder
31. maj 2009 - 19:21 #4
Nulstil router ved at stikke en pind ind i resetknappen. Du kan som regel finde standardpassword enten under enheden eller i manualen.